Nowoczesna endodoncja czyli leczenie kanałowe w Stomatologii Przyszłości

Tylko i wyłącznie gdy nerw zęba jest nieodwracalnie uszkodzony zalecamy przeprowadzenie leczenia kanałowego. Dzięki zastosowaniu najnowszych metod leczenia przewodowego i zaawansowanej technologii stomatologicznej potrafimy uratować zęby, które zostały skazane na usunięcie (m.in. ze względu na torbiele, ropnie, zapalenie okostnej czy głęboką próchnicę). Aby zabieg przebiegał w komfortowych warunkach i był bezbolesny dla Pacjenta, stosujemy narkozę lub silne znieczulenie komputerowe.

PRECYZJA: Podczas leczenia kanałowego używamy m.in. mikroskopu Carl Zeiss Pro Ergo o dużym powiększeniu, co pozwala na odnalezienie i dokładne opracowanie wszystkich kanałów korzeniowych zęba na całej ich długości w trakcie jednej wizyty. W celu uzyskania długotrwałego efektu leczenia, konieczne jest dokładne usunięcie bakterii z kanałów korzeniowych oraz resztek tkanek, będących przyczyną powtórnych zakażeń.

Do zęba aplikowany jest bakteriobójczy ozon, który dostaje się do najmniejszych szczelin i kanalików skutecznie je dezynfekując. Korzystając z osiągnięć współczesnych technologii, stosujemy również innowacyjny preparat Nanocare Plus zawierający aktywne cząstki srebra i złota. Dzięki swoim właściwościom fizyko-chemicznym płyn Nanocare skutecznie chroni leczone zęby przed rozwojem bakterii odpowiedzialnych za infekcje wtórne i ból.

W trakcie leczenia przewodowego wykorzystujemy nowoczesne urządzenie Nanotec Endo. W porównaniu z tradycyjnie stosowaną igłą i strzykawką, aparat ten pozwala na bardziej efektywne oczyszczanie kanałów korzeniowych zębów. Nanotec Endo zapewnia jednoczesne podawanie i odsysanie płynu płuczącego, co zabezpiecza przed wypłynięciem płynu np. do jamy ustnej Pacjenta czy na ubranie. Jest to o tyle istotne, że płyny do płukania kanałów korzeniowych mają silnie żrące właściwości, co w kontakcie z żywą tkanką może powodować powikłania w postaci bólu czy też obrzęku. Dodatkowo system znacznie zmniejsza ryzyko przepchnięcia zawartości kanałów poza otwór wierzchołkowy korzenia.

GWARANCJA:

Dzięki połączeniu powyższych metod gwarantujemy sukces przeprowadzanego leczenia endodontycznego (kanałowego). Na leczenie endodontyczne udzielamy 10 letniej gwarancji w przypadku całkowitej odbudowy zęba (endo + wkład + korona).